الکترو سرجری DNH

کشور سازنده کره

فرکانس ارتعاش 1.1 تا 1.3 مگاهرتز

قدرت برش 50 وات

دارای 6 عدد سرقلم

دارای پدال

دارای 10 حالت انتخاب قدرت برش

ارسال رایگان
ارسال رایگان سفارشات بالای 1.5 میلیون تومان
free-shipping
تماس بگیرید

توضیحات

خرید الکترو سرجری DNH

دستگاه الکتروسرجری یکی از ابزارهای جراحی مخصوص در صنعت دندانپزشکی است که برای انجام انواع جراحی با کاهش خون ریزی و درد به دندانپزشک کمک بسیاری می کند. این دستگاه از یک جریان الکتریکی با فرکانس بالا برای برش بافت لثه استفاده می کند و زمان انجام جراحی توسط این دستگاه نیز بسیار کوتاه می باشد و بیمار از جراحی نهایت رضایت را خواهد داشت. از دستگاه الکتروسرجری دندانپزشکی می توان در انجام انواع زمینه های زیبایی، ترمیمی و سایر زمینه ها کمک گرفت. دستگاه الکتروسرجری دندانپزشکی DNH مدل Actto-50A یکی از انواع الکتروسرجری های موجود در بازار برای انجام جراحی های دندان است.

این دستگاه برای انواع جراحی های لثه و دهان شامل بیوپسی، افزایش ارتفاع تاج دندان، ژنژیوکتومی، فرنکتومی و سایر جراحی ها کاملا مناسب می باشد. با استفاده از این دستگاه می توان به راحتی با ایجاد کمترین درد، کمترین میزان خون ریزی و در شرایط ضدعفونی اقدام به درمان بیماران نمود.

این دستگاه مجهز به یک عدد پدال همراه با کابل اتصال به دستگاه می باشد که به تسریع روند درمان به دندانپزشک کمک می کند. همچنین دستگاه دارای سه حالت کاری متفاوت شامل CUT، COAG و CUT/COAG می باشد که کاربر می تواند با توجه به نیاز خود هریک از این حالت های کاری را انتخاب نماید. تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه الکتروسرجری برای کار با انواع بافت نرم و انجام جراحی بر روی آن ها نیز مناسب است و از تبخیر آب میان بافتی و امواج رادیویی برای این کار استفاده می کند.

این دستگاه برای انواع جراحی های لثه و دهان شامل بیوپسی، افزایش ارتفاع تاج دندان، ژنژیوکتومی، فرنکتومی و سایر جراحی ها کاملا مناسب می باشد. با استفاده از این دستگاه می توان به راحتی با ایجاد کمترین درد، کمترین میزان خون ریزی و در شرایط ضدعفونی اقدام به درمان بیماران نمود.

این دستگاه دارای قدرت برشی برابر با 50 وات بوده و برای انجام برش از فرکانس ارتعاش 1.1 الی 1.3 مگاهرتز استفاده می کند. همچنین دستگاه دارای تعداد شش سر قلم و الکترود برای کاربردهای مختلف می باشد. دندانپزشک با استفاده از این دستگاه می تواند در ده حالت و برنامه مختلف قدرتی اقدام به برش استخوان نماید. تغذیه و توان مصرفی توسط این دستگاه برابر با 220 / 230 V, 50 / 60 Hz , 220 VA می باشد.

دستگاه الکتروسرجری دندانپزشکی DNH مدل Actto-50A در کشور کره جنوبی طراحی و ساخته شده است. در ساخت این دستگاه انواع استانداردهای جهانی شامل GMP و CE اروپا لحاظ شده است.

 

 ویژگی های الکترو سرجری DNH

  • قابل استفاده در بیوپسی،ژنژیوکتومی،فرنکتومی،افزایش ارتفاغ تاج دندان،جراحی های دهان
  • استاندارد CE اروپا،GMP
  • تکنولوژی فوق العاده جهت جراحی و کار با بافت نرم با استفاده از امواج رادیویی (Radio Frequency) و تبخیر آب میان بافتی
  • دارای 3 حالت CUT ، CUT/COAG ،COAG
  • دارای 10 حالت انتخاب قدرت برش
  • جراحی در شرایط ضدعفونی و کمترین خونریزی
  • دارای ۶ عدد الکترود (سرقلم) جهت کاربردهای مختلف
  • دارای پدال
  • قدرت برش 50 وات
  • فرکانس 1.2Mhz (فرکانس ارتعاش 1.1 تا 1.3 مگا هرتز)
  • منبع تغذیه دستگاه 220/230V – 50/60Hz- 220VA

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

به دلیل نوسانات ارز، لطفا از طریق تماس تلفنی از به روز بودن قیمت محصولات اطمینان حاصل نمایید.

 

“سپاس از شما همراه همیشگی عاج طب کالا”