توربین 45 درجه گلدنت Goldent

کشورسازنده چین

نوع فرزگیر پوش باتن

اندازه هد: بزرگ

تعداد سوراخ: 2 و 4

کوپلینگ ندارد

ارسال رایگان
ارسال رایگان سفارشات بالای 1.5 میلیون تومان
free-shipping
3,750,000 تومان
- +

توضیحات

توربین 45 درجه گلدنت Goldent

توربین دندانپزشکی چیست؟

توربین ها ابزارهای چرخنده باسرعت بالاهستند. که جهت برداشتن نسخ دندان و پوسیدگی از روی دندان در حداقل زمان به کار می روند. و مهمترین وسیله در دندانپزشکی ترمیمی محسوب می شود. توربین ها براساس برخورد هوای فشرده به پروانه کاتریج در سرآن، ایجاد دوران و گشتاورمی شود. توربین ها، سرعت بالا و گشتاور کمی دارند. و نیروی جانبی زیادی به موتور و هندپیس وارد نمی کنند. ولی با این حال بر حسب طرح توربین ها به کنتراانگولاسیون کمابیش توجه شده است.

طریقه روغن کاری، تمیز نمودن و استریلیزاسیون: حداقل دوبار در روز قبل از اتوکلاو و هفته ای یک بار قسمت فرزگیر در حالت فشار، اسپری کاری نمائید.

قابلیت اتوکلاو حداکثر تا دمای 135 درجه سانتی گراد برای کمتر از 3 دقیقه، در دمای 121 درجه سانتی گراد برای 20 دقیقه و 132 درجه سانتی گراد برای 15 دقیقه

 

توربین 45 درجه دندانپزشکی یكی از مهمترین قطعات تجهیزات دندانپزشکی موجود در مطب دندانپزشكان است. که یك ابزار بسیار پرمصرف در دندان پزشکی است. سرعت بالا وقدرت پایین دارند و برای برداشتن نسج، پوسیدگی و صیقل کاری با تراش روی دندان در حداقل زمان بکارمیروند. توربین دندانپزشکی به طور مستقیم به شلنگ روی یونیت وصل شده و به هیچ موتوری نیاز ندارد.

سرعت و گشتاور در توربین دندانپزشکی، پادشاهانی هستند که در انتخاب یک Turbine موثر می‌باشد و همین امر رقابت بین تولیدکنندگان را شدیدتر می‌کند.

به دلیل ماهیت تخصصی، سرعت بسیار بالا و استفاده بسیار دقیق از توربین دندان، باید با بالاترین استانداردها و کیفیت تولید شوند. استفاده از مواد بی‌کیفیت در ساخت این اینسترومنت منجر به نارسایی و آسیب‌های احتمالی به بیمار می‌شود.

ویژگی توربین 45 درجه گلدنت Goldent

بلبرینگ سرامیکی

نازل آب: تک کاناله

حد اکثر سرعت چرخش: 300.000 دور در دقیقه

قدرت تراش بالا

جنس بدنه: آلیاژ آلومینیوم

شیر یک طرفه: ندارد

فایبراپتیک نیست

برند: گلدنت

قدرت تراش بالا

دارای استاندارد های CE و ISO

 

توربین 45 درجه گلدنت GOLDENT

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

لطفا قبل از ثبت سفارش محصول «توربین 45 درجه گلدنت Goldent» قیمت آن را استعلام نمایید.

به دلیل نوسانات ارز، لطفا از طریق تماس تلفنی از به روز بودن قیمت محصولات اطمینان حاصل نمایید.

 

“سپاس از شما همراه همیشگی عاج طب کالا”