گوتاکاتر بی سیم تک هندپیس عاج طب

گوتاکاتر بی سیم  تک هندپیس عاج طب

کاربری آسان

یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

باتری پر قدرت لیتیوم-آیون

هد بسیار ظریف

دو عدد سر سوزن

 

ارسال رایگان
ارسال رایگان سفارشات بالای 1.5 میلیون تومان
free-shipping
تماس بگیرید

توضیحات

با تشکر از انتخاب یکی از محصولات عاج طب تِک (دنتال سنتر) لطفا طرز را به دقت مطالعه فرمایید:

جعبه گوتا کاتر شما حاوی موارد زیر می باشد:

  • “دستگاه گوتاکاتر (Handpiece)دارای باتری داخلی لیتیم آیون قابل شارژ می باشد. هندپیس از دو بخش تشکیل شده است. بخش ابتدایی (جایگاه برد الکترونیک و شاسی فشاری آماده به کار) و بخش دوم یا انتهای هندپیس ( محل باتری و سوکت شارژ). این دو بخش از طریق یک پیچ کوچک و یک فیش ارتباطی بین دو بخش قابل جداسازی می باشد. با این توصیف در صورتیکه بخش اول یا دوم دچار مشکل شده باشد با این روش قابل تعویض می باشد.

 

  • “دو عدد سرسوزن گوتاکاتر” در دو مدل مختلف متناسب با نوع کار شما طراحی و ساخته شده است. برای نصب سرسوزن به هندپیس hand piece دقت کنید که دو پین انتهای سرسوزن دقیقا بین شیارهای درون شکاف سر هندپیس (که داخل هندپیس قرار دارد) جای گیرد سپس  با کمی فشار سر قلم را در جای خود قرار دهید.

 

توصیه های ایمنی:
هشدار:

  • در مواقع اتمام کار روزانه یا “”هنگام حمل یا ارسال هندپیس”برای انجام خدمات پس از فروش، حتما سرسوزن را از آن جدا کنید.  در غیر اینصورت امکان بروز آتش سوزی و ایجاد خسارت مالی وجود خواهد داشت.
  • برای جلوگیری از خطر آتش سوزی، هرگز آنرا در زیر ابزارها وپارچه های قابل اشتعال قرار ندهید. به هیچ عنوان از شارژرهای سایر دستگاه های موجود در مطب، برای شارژ گوتاکاتر استفاده نکنید.  از ایجاد هرگونه تغییر در شکل سرقلم جدا خودداری نمایید چون در روند ایجاد گرما و انتقال جریان در آن اخلال ایجاد خواهد.
  • این دستگاه برای استفاده افراد با ناتوانی فیزیکی، حسی یا عقلی، کودکان یا افراد بی تجربه و نا آگاه نمی باشد مگر اینکه با حضور سر پرست مسئول در قبال ایمنی آنها و با نظارت و مطابق با دستورالعمل، استفاده از وسیله انجام شود.
    در صورت صدمه دیدن کابل دستگاه، باید با کابل مخصوص یا مجموعه ای که توسط سازنده یا تعمیرکار مجاز آن تحویل می شود، جایگزین شود. باز کردن دستگاه توسط افراد غیر متخصص، خطر برق گرفتگی خواهد داشت.
  • هرگونه کار برخلاف دستورالعمل این دستگاه ممکن است منجر به ایجاد جراحت یا آتش سوزی برای کاربر گردد.

مرکز سرویس و خدمات پس از فروش محصولات عاج+طب تِک:
تهران –  ضلع شرقی بزرگراه نواب صفوی- جنب پل مرتضوی – مرکز تجارت مواد و تجهیزات دندانپزشکی ایران – پلاک 56  عاج طب
02166607575-02166859760-66859745-02166380251
دورنگار: 02166380251
www.ajteb.ir

 

  • اسنتند شارژ با نمایشگر دیجیتال ” برای شارژ باتری های درون این دستگاه در نظر گرفته شده است. استفاده از شارژر­های دیگر منجر به خرابی یا کوتاه شدن عمر باتری ها خواهد شد.

برای شارژ، هند پیس  hand pieceرا روی استند قرار داده بطوریکه به راحتی در جای خودش فرو رفته و علامت باتری درون صفحه نمایشگر شروع به چشمک زدن نماید. پس از شارژ کامل (100 درصد) دستگاه آماده به کار می باشد.

طرز کار:

سرسوزن را داخل دهان و درون کانال دندان بیمار برده و شاسی استارت را فشار داده و به مدت”” 1 ثانیه”” نگهدارید تا نوک سر سوزن به دمای دلخواه برسد، حالا “”3 ثانیه“” فرصت دارید تا گوتا را قطع کنید. در صورتیکه به زمان بیشتر کاری نیاز دارید، دو ثانیه به دستگاه فرصت دهید تا کمی سرد شود سپس مجددا کار را برای 3 ثانیه بعدی شروع کنید. لطفا دقت داشته باشید کاربرد زمان طولانی تر از”” 3 ثانیه“” ممکن است باعث خرابی و از کارافتادگی قلم شود که در این صورت دستگاه از گارانتی خارج خواهد شد. برای برش گوتا نیازی به سرخ شدن سر سوزن نبوده و باید قبل از رسیدن به این دما گوتا را قطع نمایید.

 

توجه: برای تامین حرارت یکنواخت و بیشتر از 3 ثانیه، میتوانید شاسی فشاری را به صورت متوالی گرفته و رها کنید

(یک ثانیه گرفته و یک ثانیه استراحت). با این توصیف هم حرارت ممتد و یکنواخت روی سر سوزن خواهید داشت و هم اینکه آسیبی به هندپیس و قطعات الکترونیک داخل آن نخواهد رسید.

استریل نمودن دستگاه:

برای استریل کردن سرسوزن گوتا کاتر کافی­ است آنرا با محلول های ضدعفونی طبق دستور العمل مربوط به آن محلول، ضد عفونی کنید. بعد از هر بار استفاده، سرقلم را کاملا از باقیمانده گوتا پاک نمائید تا برای دفعات بعدی آماده شود.

هشدار:

لطفا دقت نمایید موادضدعفونی کننده  به داخل هندپیس راه پیدا نکند، زیرا  باعث ایجاد  اتصالی قطعات الکترونیک و  باتری و از کار افتادن دستگاه خواهد شد .   

 

برای استریل نمودن سرسوزن، در نظر داشته باشید که نوک عملیاتی سر سوزن پس از رسیدن به دمای بالا ضد عفونی می شود. در صورت نیاز به ضدعفونی با مواد ضد عفونی کننده مطلقا از روش مستغرق سازی استفاده نکنید.

بلکه با روش اسپری، ابتدا بخش فلزی انتهای سرسوزن را با محلول­های ضدعفونی کننده طبق دستور العمل مربوط استریل نمایید.  توجه داشته باشید که محلول به داخل هندپیس راه پیدا نکند که باعث سولفاته شدن محل اتصالات و درنتیجه قطعی جریان می­شود. پس از هر بار استفاده سرسوزن را توسط کاتر یا برس فلزی، کاملا از باقیمانده گوتا پاک نمایید تا برای دفعات بعدی آماده باشد. برای این منظور دکمه آماده به کار را برای یک ثانیه نگه داشته و همزمان با تیغ یا برس سر سوزن را تمیز نمایید. از ایجاد هرگونه تغییر در شکل سر سوزن جدا خودداری نموده چون در روند انتقال جریان و  ایجاد گرما در آن اخلال ایجاد خواهد کرد.

درصورت بروز هرگونه مشکل با مرکز خدمات پس از فروش عاج+ طب تِک تماس حاصل فرمائید.

(گوتاکاتر بی سیم تک هندپیس عاج طب)

(گوتاکاتر بی سیم تک هندپیس عاج طب)

توضیحات تکمیلی

نام دستگاه

گوتا کاتر

برند

عاج طب

مدل

تک هندپیس

ابعاد

طول 10 سانتی متر
عزض 16 سانتی متر
ارتفاع 3 سانتی متر
هندپیس
طول 17 سانتی متر
قطر 18 میلی متر

وزن

190 گرم
هندپیس
55 گرم

دو عدد سر سوزن استاندارد

دارد

برق ورودی

220V متناوب (شهری)

باتری لیتیوم آیون

850 میلی آمپر
3/7 ولت

قابلیت تامین حداکثر دما روی سر سوزن

دارد

کشور سازنده

ایران

گارانتی و ضمانت

یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

به دلیل نوسانات ارز، لطفا از طریق تماس تلفنی از به روز بودن قیمت محصولات اطمینان حاصل نمایید.

 

“سپاس از شما همراه همیشگی عاج طب کالا”

سفارشات مشتریان گرامی از 14 فروردین ارسال می گردند.