اکسترکتور BENEX برای کشیدن دندان های شکسته

مکانیزم عملکردی سیســــــــتم به صورت کاملا ساده است. ابتدا با ابزار پریوتم الیاف چســـــبیده به جداره ریشــــــه جدا شده و سپس با ایجاد حفره با عمق مناسب، پیچ استخراج درکانال ریشــــه نصـــــب می شود.

ارسال رایگان
ارسال رایگان سفارشات بالای 1.5 میلیون تومان
free-shipping
تماس بگیرید

توضیحات

اکسترکتور BENEX برای کشیدن دندان های شکسته

به طورکل مطابق اولویت جامعه دندان پزشکان، درعمل کشـــــــــــیدن ریشـــــــه دندان، هدف خارج کردن ریشــــــــه با کمترین مقدارآسیب به بافت های اطراف و حتی الامکان با کمترین درد و جراحت دربازه زمان کوتاه است. اکسترکتور BENEX برای کشیدن دندان های شکسته، نمایانگریک سیســـتم نوآورانه است که باعث استخراج ملایم، ایمن و آسان ریشـــــــــه دندان می شد. درحال که به روش مرسوم و سنت، عمل استخراج برای کاربرخســـــته کننده و برای بیماربا آسیب بیشـتری همراه است. با استفاده ازاین سیســتم آسیب دیدگی بافت نرم و اسـتخوان فک تقریبا حذف شــده و بکارگیری ازمتد اســـتخراج عمدی، یک اصـــل بهینه برای کاشــــت ایمپلنت به صـــورت مســـــتقیم را فراهم می کند.

درصورت بروزشکســــــتگی استخوان فک حین کشـیدن ریشـه جا مانده درریشــه های جلویی، امکان جایگزین دندان جدید و نصـب فیکسـچر ایمپلنت با مشـکل مواجه است. زیرا در این صــــورت ضـــــخامت مرد نیازاســـــتخوان جهت کاشــــــت ابزارپایه ایمپلنت کاهشیافته و فرآیند نصـــــــــب ایمپلنت غیرممکن شده و به ناچارباید ازپودراستخوان و غشــــای بیولژیک جهت ترمیم و بازسازی آن ناحیه استفاده شد و دوره درمان این فرآیند بســــیارطولانی بوده و بیمارانی که دچارکهلت سن هســـــــــــــــــتند،

فرآیند ترمیم به سخت صورت م گیرد. همچنین در بعضی  ازمواقع درمردهایی که ریشــــه چندین بارعصب کش ناموفق داشته ولی دارای استحکام لازم بوده و درسرجای خود به صـورت محکم قرارگرفته و درعم بافت نفوذ کرده، امکان دستیابی به ریشـــه و استخراج آن با ابزار الوارتور و فورسپس وجود ندارد و به ناچارباید ازجــراحی به روش تهاجمی و فلپ زدن بـــر روی بافت نرم جهت خارج سازی ریشــــه اقدام نمود، که دراین صورت بیمارمتحمل آسـیب شـدیدی شـده و دوره درمان آن به شــدت افزایش یافته و امکان بروز عفونت به جهت باز بودن زخم وجود خواهد داشت.

 

برای ریشه دندان چقدر نیرو احتیاج هست ؟!

دستگاه بنکس با ایجاد تکیه گاه روی دندان ها جانبی میتواند با سیستم کابل و قرقره جسمی به وزن 55 کیلوگرم را بلند کند. برای ریشه دندان چقدر نیرو احتیاج هست ؟!
مطابق مقاله ای که در سال 2020 توسط ژورنال الزویر منتشر شده است مقادیر اکسترکشن فورس بر روی 59 کیس کلینیکی بررسی شد. آمارهای خروجی بسیار جالب بوده، باید گفت به طور متوسط برای خارج سازی یک ریشه نیرویی معادل 35 کیلوگرم لازم هست.

کاربرد سیستم اکسترکتور بنکس BENEX برای استخراج و کاشت سریع ایمپلنت ضروریست، زیرا از ساختار اطراف و ساکت دندان محافظت میکند و باید به این نکته توجه داشته باسیم که در حین استخراج خطر آسیب دیدن دیواره باکال و یا نواحی آلوئولار وجود دارد که با استفاده از دستگاه اکسترکتور بنکس BENEX میتوان بدون شکستگی و آسیبی استخراج را در کمترین زمان انجام داد.

 

نحوه عملکرد سیستم :

مکانیزم عملکردی سیســــــــتم به صورت کاملا ساده است. ابتدا با ابزار پریوتم الیاف چســـــبیده به جداره ریشــــــه جدا شده و سپس با ایجاد حفره با عمق مناسب، پیچ استخراج درکانال ریشــــه نصـــــب می شود.

اکسترکتور BENEX برای کشیدن دندان های شکسته

اکسترکتور BENEX برای کشیدن دندان های شکسته

 

پس ازنصـــب اسکرو با قرارگرفتن کابل درقلاب سیســـتم، دستگاه در محل مناسب قرارگرفته و با چرخش دسته آن، عمل استخراج ریشـــــه حداکثرطی ۲۰ ثانیه صــــــورت میپذیرد.در صورت عدم وجود دندان جانبی از پل ساپورت به عنوان تکیه گاه استفاده میشود.

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

به دلیل نوسانات ارز، لطفا از طریق تماس تلفنی از به روز بودن قیمت محصولات اطمینان حاصل نمایید.

 

“سپاس از شما همراه همیشگی عاج طب کالا”