ایرموتور Coxo

کشور سازنده چین

اتصال 2و4سوراخ

سیستم آبرسانی آب از خارج

حداکثر سرعت چرخش 20000 دور در دقیقه

نسبت کاهنده 1:1

 

ارسال رایگان
ارسال رایگان سفارشات بالای 1.5 میلیون تومان
free-shipping
1,980,000 تومان
- +

توضیحات

خرید ایرموتور کوکسو COXO

ایرموتور COXO ساخت کشور چین می باشد. این ایرموتور در انواع دو سوراخه و چهار سوراخه تولید میشود اما مدل مورد نظر،دو سوراخه میباشد. ایرموتور های دندانپزشکی جهت اتصال به آنگل ها و روتاری ها استفاده میشوند و باعث ایجاد و انتقال نیرو به قسمت روتاری دستگاه میشوند. ایرموتور ها توسط فشار هوا که درون لوله ای در بدنه دستگاه وجود دارد کار میکنند.

ایرموتور کوکسو دارای بدنه استیل ضد زنگ می باشد و مقاوم به حرارت و مواد ضدعفونی کننده است. باید توجه داشت که پس از درمان هربیمار میبایست توربین.اتگل و ایرموتور ها تعویض و استریل گردند تا از انتفال هرگونه میکروارگانیسم چلوگیری گردد. ابتدا ایرموتور را با مواد ضدعفونی کننده تمیز نمایید و سپس در اتوکلاو قرار دهید.

ایرموتور coxo دارای میانگین سرعت : ۲۲۰۰۰ الی ۲۷۰۰۰ دور در دقیقه می باشد و دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.ایرموتور های به دلیل استفاده زیاد در دندانپزشکی و تاثیر زیاد آن ها در عملکرد دندانپزشک بسیار مهم هستند. نکته ای که علاوه بر جنس بدنه و سرعت ایرموتور ها می بایست مورد توجه قرار گیرد وزن این دستگاه می باشد. درصورتی که وزن ایرموتور سنگین باشد درمان دندانپزشکی در طولانی مدت برای دندانپزشک سخت خواهد شد و باعث مشکلات و درد مچ دست و بازو میگردد. و همچنین امکان درمان راحت و با تمرکز را از دندانپزشک میگیرد. نکته بسیار مهم قبل از خرید ایرموتور ها این هست که باید بررسی کنید آیا یونیت دندانپزشکی شما قابلیت اتصال به ابزار 2 سوراخه دارد و یا 4 سوراخه به این دلیل که درصورتی که یونیت قابلیت اتصال به 2 سوراخه داشته باشد و شما ایرموتور یا توربین ها 4 سوراخه خریداری نمایید نیاز به اتصال مبدل 2 سوراخه به 4 سوراخه میباشد که خود باعث افزایش وزن و مزاحمت برای شما هنگام انجام درمان دندانپزشکی میشود.

ویژگی ایرموتور کوکسو COXO

  • جنس آلیاژ آلمینیوم
  • استاندارد های CE, ISO
  • کوپلینگ ندارد
  • سرعت چرخش در فشار هوای ۲٫۵ بار: ۲۲۰۰۰ دور بر دقیقه
  • سرعت چرخش در فشار هوای ۳ بار: ۲۵۰۰۰ دور بر دقیقه
  • سرعت چرخش در فشار هوای ۴ بار: ۲۷۰۰۰ دور بر دقیقه
  • قابل اتوکلاو
  • جهت چرخش یک طرفه

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

لطفا قبل از ثبت سفارش محصول «ایرموتور Coxo» قیمت آن را استعلام نمایید.

به دلیل نوسانات ارز، لطفا از طریق تماس تلفنی از به روز بودن قیمت محصولات اطمینان حاصل نمایید.

 

“سپاس از شما همراه همیشگی عاج طب کالا”