بلیچینگ سه نور Protection

بلیچینگ سه نور Protection

  • 17 LED
  • سه نور
  • چهار حالت نوردهی
  • پایه چرخ دار
  • پنل کنترل روی ستون
  • بازو شه شکن

 

ارسال رایگان
ارسال رایگان سفارشات بالای 1.5 میلیون تومان
free-shipping
تماس بگیرید

توضیحات

بلیچینگ سه نور Protection

در سالهای اخیر سفید کردن دندان یا بلیچینگ دندان در بین افراد مختلف جامعه از هر نوع قشری، بسیار مرسوم شده است. به همین جهت دندانپزشکان در انتخاب و خرید این دستگاه دندانپزشکی بسیار وسواس به خرج می‌دهند. محصولات و برندهای مختلف دستگاه‌ها در 2 دهه گذشته بسیار افزایش پیدا کرده است که همین امر باعث سردرگمی در انتخاب دستگاه سفید کننده مناسب برای دندانپزشکان می‌شود.

 

سفید کردن دندان یک فرآیند تقریبا پیچیده است که به چندین عامل بستگی دارد: 1) PH ماده سفیدکننده 2) روش استفاده و اندازه ضخامت ماده سفیدکننده بر روی مینای دندان 3) شدت نور دستگاه بلیچینگ 4) طول فوتوکتیزاسیون 5) اندازه دندان 6) جذب و طول موج تابش

 

دستگاه بلیچینگ چیست؟

در کل اساس این کار مانند اساس کار دستگاه لایت کیور می‌باشد؛ ولی در بلیچینگ کالیبراسیون بسیار مهم است و بعضی از این دستگاه‌ها مانند Swiss Master Light شامل لایت‌کیور بلیچینگ و مالیبراسیون می‌باشند. از این دستگاه دندانپزشکی برای از بین بردن پلاک ها و لکه های ناشی از فعالیت باکتری‌های تشکیل شده بر روی دندان مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

 

سفید کردن یا بلیچینگ دندان یک درمان دندانپزشکی ساده و غیر تهاجمی برای تغییر رنگ مینای طبیعی دندان برای افزایش زیبایی لبخند است. سفید کردن دندان ممکن است در مطب دندانپزشکی یا در خانه انجام شود. در این روش از ماده شیمیایی به نام پراکسید برای سفید کردن دندان‌ها استفاده می‌شود. غلظت پراکسید بسته به نوع روش ممکن است متفاوت باشد. این کار برای بیمارانی که دارای ساییدگی طبیعی لایه خارجی دندان، دندان‌های زرد، قهوه‌ای یا لکه‌دار، مبتلایان به فلوئوروزیس و تغییر رنگ ناشی از قرار گرفتن بیش از حد در معرض فلوراید در طول رشد دندان هستند، مناسب است.

 

این مدل از بلیچینگ Protection مجهز به 17 LED و چهار حالت نوردهی(آبی،قرمز،قرمز آبی و بنفش)است و با وجود پنل کنترل روی ستون دستگاه پزشک در معرض نور قرار نمی گیرد و می تواند دستگاه را از پشت هد کنترل کند.

قابلیت های این دستگاه به همینجا ختم نمی شود و باید به ان بازو سه شکن را هم اضافه کرد. این قابلیت باعث می شود که پزشک بتواند دستگاه را در شرایط و مقعیت مناسب تری برای کار قرار دهد.

 

توضیحات تکمیلی

بازو

سه شکن

تعداد LED

17

تعداد حالت نوردهی

4 (آبی،قرمز،قرمز آبی و بنفش)

تعداد نور

3

پنل کنترل

دارد

پایه چرخ دار

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

به دلیل نوسانات ارز، لطفا از طریق تماس تلفنی از به روز بودن قیمت محصولات اطمینان حاصل نمایید.

 

“سپاس از شما همراه همیشگی عاج طب کالا”