دستگاه پک اتوکلاو FOMOS فوموس مدل FoSeal

دستگاه پک اتوکلاو FOMOS فوموس مدل FOSEAL

تنظیم دمای اتوماتیک تا 180 درجه سانتی گراد

بدنه سبک و خود رنگ

اهرم پک و کاتر به صورت دستی

عرض دوخت 12 میلی متر

طول دوخت 30 سانتی متر

 

ارسال رایگان
ارسال رایگان سفارشات بالای 1.5 میلیون تومان
free-shipping
تماس بگیرید

توضیحات

دستگاه پک اتوکلاو FOMOS فوموس مدل FOSEAL

 

احتمالا تابحال در خرید وسیله یا کالای مورد نیازتان، با گزینه هایی روبرو شدید که شاید حتی روی کاغذ از دستگاه های رقیبشان نمره کم تری بگیرند، اما ظاهر متفاوتی دارند و کمی خاص تر از باقی موارد هستند، و امکان دارد در لحظه حساس تصمیم گیری، چشمانمان را روی اعداد و ارقام ببندیم و پیرو احساسمان گزینه خاص تر را انتخاب کنیم.

 

دستگاه پک FOSEAL از آن دسته موارد خاص است. برخلاف دستگاه های رقیبش ظاهر متفاوتی دارد، و کمتر در آن از خطوط شکسته و زاویه دار استفاده شده. ترکیب رنگ سیاه و کرم این دستگاه، کار شما را برای هماهنگ کردن دستگاه پک با اتوکلو و دیگر لوازم مطب آسان می کند.در مجموع دستگاه پک اتوکلاو FOMOS طراحی ساده در عین حال دلپذیری دارد.

 

تا از بحث طراحی کامل خارج نشدیم، باید این را هم اضافه کرد که یکی از نکات مثبت این دستگاه جمع شدن اکثر قطعات آن در خودش است. این قابلیت، FOSEAL را به دستگاهی مناسب و کاربردی برای افرادی که با محدودیت فضا مواجه هستند تبدیل می کند.

 

بدنه این دستگاه از ABS ساخته شده که باعث کاهش وزن قابل توجه دستگاه شده است. از دیگر امتیاز های انتخاب ABS به عنوان ماده اصلی ساخت بدنه دستگاه می توان به خود رنگ بودن آن اشاره کرد که باعث می شود خیالتان از بابت رنگ دستگاه راحت باشد و بدون ترس ازبین رفتن رنگ دستگاهتان آن را تمیز کنید.

دستگاه پک اتوکلاو FOMOS فوموس مدل FOSEAL

 

 

نوبتی هم که باشد، نوبت بخش فنی این دستگاه است. Foseal حدود 100 وات توان دارد و در میان دیگر دستگاه ها، کم مصرف محسوب می شود. نوار گرمایشی این دستگاه از جنس فولاد ضد زنگ بوده و تا 180 درجه سانتی گراد گرم می شود. یکی از موارد بحث برانگیز این دستگاه نبود سیستم تنظیم دما به صورت دستی است. که به دلیل اتوماتیک بودن برای گروهی مزیت و به دلیل نداشتن امکان تنظیم دما به صورت دلخواه برای گروهی دیگر عیب محسوب می شود.

 

از فاکتور های مهم در انتخاب دستگاه های پک می توان به طول و عرض دوخت دستگاه اشاره کرد، که این مورد را هم می توان در لیست مزیت های این دستگاه قرار داد. زیرا عرض دوخت این دستگاه پک اتوکلاو دو میلی متر بیشتر از اکثر دستگاه های داخل بازار است، که به عبارت واضح تر 12 میلی متر عرض دوخت آن است.طول دوخت آن اما مانند بیشتر دستگاه ها، 30 سانتی متر است و شما به راحتی می توانید از انواع مختلف رول های پک با ابعاد مختلف و به صورت هم زمان استفاده کنید.

 

شاید فکر کنید که fomos همین جا دست نگه داشته و دیگر قابلیتی به این دستگاه اضافه نکرده است، ولی باید به عرضتان برسانم که سخت در اشتباه هستید، و فوموس پا را از این هم فراتر گذاشته. این دستگاه، از زمان رسیدن تیغه به رول پک تا زمان مسدود و پک شدن کامل بسته، 3 ثانیه زمان می خواهد. پس نیازی نیست که اهرم را بیشتر از 3 ثانیه پایین نگه دارید. اگر به هر دلیلی این عدد از خاطرتان رفت و اهرام را مدت زیادی تری پایین نگه داشتید چه اتفاقی می افتد؟

 

بیشتر دستگاه های داخل بازار در این شرایط احتمالا باعث می شوند بسته بندی شما خراب و جمع شود، و شما را مجبور به تکرار فرایند می کنند. اما اینجا دوباره برگ برنده در دستان فسیل است، اگر فراموش کردید و اهرام foseal را بیش از 3 تا 6 ثانیه پایین نگه داشتید، خود دستگاه دست به کار شده و حرارت را از روی رول پک برمی دارد و شما را از اتلاف وقت و اسراف رول پکتان نجات می دهد.

 

این دستگاه در طراحی حرف هایی برای گفتن دارد و از باقی رقبا یک سر و گردن بالاتر می ایستد. کیفیت ساخت خوب و وزن پایینی دارد و جاگرفتن وسایل آن مانند سینی مدرج و پایه های نگه دارنده رول پک در خود دستگاه یکی دیگر از نقاط مثبت و ویژگی های خاص این دستگاه است. در بخش فنی هم با این که دمای کار پایین تری دارد اما کار پک کردن را به خوبی انجام داده و از باقی رقبا کم نمی آورد. و فکر می کنم خیلی سختگیرانه است اگر، نداشتن ولوم تنظیم دما و اتوماتیک بودن این فرایند را به عنوان نقطه منفی در نظر بگیریم.

 

اگر درحال خرید دستگاه پک اتوکلاو هستید، و هنوز نتوانستید بین فسیل و مدل های دیگر داخل بازار یکی را انتخاب کنید، یک نفس عمیق بکشید و به ندای قلبتان گوش دهید و این دستگاه را انتخاب کنید.

 

 

 

توضیحات تکمیلی

کشور سازنده

چین

برند سازنده

فوموس(fomos)

دمای کار دستگاه

180 درجه سانتی گراد

ولوم تنظیم دما

ندارد( تنظیم دمای اتوماتیک)

جنس تیغه ها

استیل ضد زنگ

عرض دوخت

12 میلی متر

طول دوخت

30 سانتی متر

جنس بدنه

ABS خود رنگ (Acrylonitrile Butadiene Styrene)

توان دستگاه

100 وات

سینی کار

دارد ( مدرج در طول و عرض)

مدت زمان انجام کار

3 ثانیه

اقلام داخل جعبه

کابل برق+محور نگه دارنده رول پک+میله قلتک+دو جفت گیره نگه دارنده رول پک+دفترچه راهنما+خود دستگاه

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

به دلیل نوسانات ارز، لطفا از طریق تماس تلفنی از به روز بودن قیمت محصولات اطمینان حاصل نمایید.

 

“سپاس از شما همراه همیشگی عاج طب کالا”