دکتر تِراوچی و T-Mode.

 

روتاری ها عضو جدا نشدنی از گروه تجهیزات مهم در دندانپزشکی هستند. از اولین نوع این دستگاه ها تا الان قابلیت های زیادی به آن ها اضافه شده، کی از این قابلیت ها حالت T-Mode است. که اپکس روتاری جدید عاج طب یعنی Smart AI نیز به آن مجهز است. در ادامه توضیح کوتاهی در مورد این حالت نه چندان جدید خواهیم داد.

 

اپکس روتاری عاج طب مدل Smart AI

اپکس روتاری عاج طب مدل Smart AI

 

یکی دیگر از قابلیت های شگفت انگیز Smart AI حالت T-Mode است.طرح اولیه T-Mode توسط دکتر یوشی تِراوچی (Dr. Yoshi Terauchi) به Woodpecker پیشنهاد شد و مدتی بعد،اولین بار بر روی اپکس روتاری Woodpecker مدل Ai-Motor از آن رو نمایی شد.

هدف اصلی این قابلیت عبور کردن از موانعی به نام طاقچه یا Ledge است.در این قابلیت عمل کرد دستگاه به دو بخش تقسیم می شود. بخش اول عبور از ledge و بخش دوم از بین بردن ledge که بخشی از ادامه فرایند عادی درمان است. بعد از داخل کردن فایلدرون کانال و برخورد با ledge برای اولین بار دکمه

دکتر تِراوچی و T Mode

دکتر-تِراوچی-و-T-Mode.

دستگاه را فشار می دهیم  و دستگاه در حالت SGP که کوتاه شده Safety Glide Path شروع به کار می کند. در SGP فایل به صورت رفت و برگشتی با زاویه ای که از پیش برای آن مشخص کردید حرکت می کند. پس از عبور از ledge، وارد بخش دوم شده و دکمه دستگاه را برای دومین بار می فشاریم. حال کار

 

را با حالتی که برای دستگاه از پیش مشخص کردید ادامه می دهید. استفاده از این حالت به طور موثر موانع یا همان ledge را حذف کرده و از سایش جانبی کانال جلوگیری می کند، و می تواند به طور موثر موانع مقاوم در کانال ریشه را از بین ببرد و از سایش دیواره های کانال ریشه جلوگیری کند.