ضدعفونی کننده لیمو حرفه ای سطوح ریوسپت 4 لیتری

– قابل استفاده برای ابزار و تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی، قابل استفاده روی سطوح
– ضدعفونی کننده غلیط با قابلیت محلول شدن
– قابل استفاده مکرر به مدت ۱۴ روز بعد از رقیق شدن
– سازگار با انواع مواد مختلف
– سازگار با طیف وسیعی از ابزار بدون ایجاد خورندگی
– قابل استفاده در حمام اولتراسونیک
– فاقد آلدهید

ارسال رایگان
ارسال رایگان سفارشات بالای 1.5 میلیون تومان
free-shipping
تماس بگیرید

توضیحات

معرفی ضدعفونی کننده لیمو حرفه ای سطوح ریوسپت

ضدعفونی کننده بر اساس عملکرد به ۲ نوع تقسیم میشوند. ضد عفونی کننده ها با خاصیت از بین بردن میکروب ها و ضد عفونی کننده با خاصیت مهار عملکرد میکروب ها. انتخاب یک ضدعفونی کننده مناسب بستگی به طیف از بین برندگی میکروب های آن دارند، برای این مورد باید به قسمت توضیحات آن مراجعه نمود تا بتوان متوجه شد که محصول کدام دسته از میکروب ها را تحت تاثیر قرار میدهد. یک ضدعفونی کننده و گندزدا نباید تحت تاثیر عوامل محیطی قرار بگیرد و نباید باعث ایجاد خورندگی و آسیب شوند. بهتر است تا ضدعفونی کننده ها و گندزدا ها اثر ماندگاری داشته باشند، حساسیت ایجاد نکنند و برای محیط زیست مضر نباشند. معمولا برخی از ضد میکروب ها لازم است تا به حالت رقیق شده تر در ترکیب با مواد دیگر دربیایند. به همین منظورضدعفونی کننده یا گندزدایی مناسب است که هم در حالت رقیق و هم در حالت غلیظ اثر دهی مناسب داشته باشد که پیشنهاد ما استفاده از ضدعفونی کننده لیمو حرفه ای سطوح ریوسپت می باشد.

میکروبها به طور کلی به دو دسته گرم منفی و گرم مثبت تقسیم میشوند. این دسته بندی بر اساس رنگ بندی و ویژگی های هر میکروب و باکتری میباشد. بر اساس تحقیقات و یافته های پزشکی، واکنش باکتری ها و میکروب های گرم منفی و گرم مثبت در مقابل آنتی بیوتیک ها و ضدعفونی کننده ها متفاوت است. به همین دلیل آشنایی با نوع ویروس و باکتری که قصد از بین بردن و یا مهار آن میباشد، به انتخاب یک ضدعفونی کننده یا گندزدا بسیار موثر است.

ضد عفونی کننده ها و گند زدا ها به انواع مختلفی تقسیم بندی میشوند. این انواع عبارتند از:

مواد ضد میکروبی سطح بالا: شامل پراکسید هیدروژن، پر استیک اسید، گلوتار آلدئید، فرمالدئید. این مواد بسیار قوی هستند که در استفاده از آنها باید دقت بسیار بالایی به خرج داد. بیشتر در گندزدایی ابزار آلات پزشکی و دندانپزشکی و در سطوح بالا مورد استفاده قرار میگیرند.
مواد ضد میکروبی سطح متوسط شامل کلر و ترکیبات کلره، ید و ترکیبات یده ( محلول های آبی خالص مانند لوگل، محلول های الکی مانند تنتوريد، ترکیب های یدوفوریک مانند بتادین) ، الکل ها. که بیشتر در سطح عموم در دسترس هستند و میتوان در مصارف خانگی، صنعتی و پزشکی استفاده نمود.
مواد ضد میکروبی سطح پایین شامل فنل و ترکیبات فنلی، ترکیبات امونیوم کواترنر. این مواد برای مصارف بیمارستان و آزمایشگاهی غیر بحرانی مورد استفاده قرار میگیرند.
علاوه بر تقسیم بندی بالا در رابطه با اثر بخشی انواع ضدعفونی کننده ها، از روش دیگری به نام ضریب فنول استفاده میشود. فنول یک ماده شناخته شده است. جهت تخمین میزان عملکرد یک ضد میکروب یا همان ضدعفونی کننده یا گندزدا، از آنها روی یک میکروب استاندارد تحت آزمایش استاندارد استفاده میشود. در این حالت اگر میزان اثر بخشی آن ضدعفونی کننده یا گندزدا بیشتر از اثر فنول بود، ضریب بزرگتر از ۱ فنول و اگر کمتر بود ضریب کوچکتر از ۱ فنول به آن مواد اختصاص داده میشود.

نکته مهم در اثر بخشی بسیاری از ضدعفونی کننده ها ترکیبات آنها با یکدیگر است. برای این منظور قبل از تهیه یک ضدعفونی کننده یا گندزدا در رابطه با انواع ترکیبات آن، میزان اثر بخشی آنها بر اساس ضرایب، تقسیم بندی و نوع واکنش روی گرم های مختلف میکروب ها، تحقیقات کامل و جامعی حتما داشته باشد.

موارد مصرف ضدعفونی کننده حرفه ای سطوح ریوسپت

ضدعفونی کننده لیمو حرفه ای سطوح ریوسپت یکی از محصولات شرکت نیپکو NIPCO است. این محصول از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده است. ضدعفونی کننده . ضدعفونی کننده ریو سپت آی دی ID یونیورسال به صورت غلیط میباشد و میتوان آن را به صورت محلول رقیق شده استفاده نمود. این محصول با مواد مختلف سازگاری دارد. از محصول رقیق شده این ضدعفونی کننده میتوان به مدت ۱۴ روز استفاده کرد. از ویژگی های این ضدعفونی کننده آی دی فاقد آلدهید میباشد.

به طور کلی از این ضدعفونی کننده ID Universal برای ضدعفونی کردن ابزارآلات ریز دندانپزشکی، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی میتوان استفاده نمود. از ویژگی های دیگر آن قابلیت استفاده در حمام اولتراسونیک میباشد. برای استفاده از ضدعفونی کننده ریوسپت آی دی یونیورسال کافی است محلول را ۱ تا ۳ درصد رقیق و سپس ابزار را به طور کامل در آن غوطه ور کنید. درنهایت نیز ابزار را آبکشی کنید. این ضدعفونی کننده برای از بین بردن طیف وسیعی از انواع میکروب ها شامل شامل باکتری MRSA، ویروس ها، HIV، HBV، HCV، Vaccina، BVDV، Noro، قارچ ها و باسیل سل TB مورد استفاده قرار میگیرد.

مزایای استفاده از ضدعفونی کننده سطوح ریوسپت

  • قابل استفاده برای ابزار و تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی، قابل استفاده روی سطوح
  • ضدعفونی کننده غلیط با قابلیت محلول شدن
  • قابل استفاده مکرر به مدت ۱۴ روز بعد از رقیق شدن
  • سازگار با انواع مواد مختلف
  • سازگار با طیف وسیعی از ابزار بدون ایجاد خورندگی
  • قابل استفاده در حمام اولتراسونیک
  • فاقد آلدهید

گواهی نامه های ضدعفونی کننده لیمو حرفه ای سطوح ریوسپت

  • تایید شده در لیست انجمن DGHM آلمان
  • تایید شده براساس DVV آلمان
  • دارای گواهی CE0481
  • دارای تاییدیه EN14561، EN1650، EN13697، EN1276، EN14562

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

به دلیل نوسانات ارز، لطفا از طریق تماس تلفنی از به روز بودن قیمت محصولات اطمینان حاصل نمایید.

 

“سپاس از شما همراه همیشگی عاج طب کالا”