ست 7 عددی قلم های کامپوزیت و ترمیمی Dentiran دنتیران طرح LM

دسته: , , , , , برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ست 7 عددی قلم های کامپوزیت و ترمیمی دنتیران طرح LM

ابزاری تخصصی برای کار ترمیم و زیبایی

نچسبیدن کامپوزیت به سر قلم ها

انعطاف و ظرافت سر قلم ها

ارگونومیک بودن دسته ها

وزن سبک

داشتن دسته با کد رنگی

 

ارسال رایگان
ارسال رایگان سفارشات بالای 1.5 میلیون تومان
free-shipping
5,290,000 تومان
- +

توضیحات

ست 7 عددی قلم های کامپوزیت و ترمیمی Dentiran طرح LM

هنگامی که برای خرید ابزار کار با کامپوزیت وارد بازار های تجهیزات دندانپزشکی می شوید، با بازه بزرگی از محصولات مواجه می شوید.

ما تلاش کردیم تا بتوانیم محصولاتی با ارزش خرید مناسب در این بازه داشته باشیم.از دید ما تعریف ارزش خرید مناسب یعنی محصول در کنار داشتن کیفیت خوب، قیمت خوب و مناسبی هم داشته باشد.

 

سری Dentiran شرکت عاج طب یکی از آن سری محصولات با ارزش خرید مناسب است. این سری از محصولات عاج طب شامل ست های قلم های کامپوزیت، ترمیمی و تشخیصی است. نسل قبلی ست 7 عددی اینسترومنت ها با استقبال خوبی مواجه شد، حالا نسل جدید این اینسترومنت ها به بازار عرضه شده. نسل جدید در حالی که نکات مثبت نسل قبل را حفظ کرده، در عین حال تغییرات مثبتی هم نسبت به نسل قبل داشته. از این تغییرات می توان به سبک تر شدن وزن، ارگونومیک تر شدن دسته و از همه مهم تر بیشتر شدن انعطاف و ظرافت سر قلم ها اشاره کرد.

 

عاج طب طراحی سری اینسترومنت های خود را از روی طرح اینسترومنت های شرکت LM الهام گرفته، LM یک شرکتی فنلاندی بزرگ و پیشرو در زمینه تولید اینسترومنت های دندانپزشکی است که یکی از محصولات ان سری اینسترومنت های LM Arte است. LM در طراحی سری LM Arte از گروهی از دندانپزشکان به نام Style Italiano کمک گرفته که این امر باعث تبدیل این طرح به طرحی تخصصی و حرفه ای برای ساخت ابزار کار با کامپوزیت شده است.

 

عاج طب توانسته نسل جدید اینسترومنت ها خود را بسیار بیشتر از نسل قبلی به طراحی اینسترومنت های LM نزدیک کند، که همین پیشرفت یکی از نکات مثبت این محصول به شمار می رود.

 

چینش و قلم های موجود در ست 7 عددی جدید هوشمندانه تر بوده و عاج طب تلاش کرده قلم هایی با کاربرد بیشتر را در کنار هم به صورت ست ارائه کند.

قلم های موجود در این ست:

 

Modella (مدلا): اینسترومنت یاسی رنگ، یک اسپاتول بسیار نازک و قابل انعطاف برای ترمیم زیبایی و برای شکل دهی و مدلینگ ترمیم و زیبایی کامپوزیت و به صورت ویژه برای Layering طراحی شده اند.

 

 Anterior Solo (سولو قدامی): اینسترومنت زرد رنگ،اینسترومنتی همه کاره صیقلی و صاف و منعطف برای فرم دهی دندان های پیشین.

 

Applico (اپلیکا): اینسترومنت قهوه ای رنگ،یک اسپاتول بسیار نازک و قابل انعطاف برای جایگذاری و مدلینگ زیبایی کامپوزیت است. با نوک ظریف و قابل انعطاف این اینسترومنت، لایه ها را دقیقا مشابه حالت طبیعی دندان، شکل خواهید داد. نوک باریک و ظریف این اینسترومنت، کاربرد آنرا در فضاهای تنگ و کوچک یا در کنار نوار ماتریکس میسر خواهد ساخت.

 

ست 7 عددی قلم های کامپوزیت و ترمیمی Dentiran طرح LM

ست 7 عددی قلم های کامپوزیت و ترمیمی Dentiran طرح LM

 

Condensa (کاندنسا): قلم خاکستری رنگ،پلاگر گرد و بلند برای مدلینگ حرفه کامپوزیت می باشد.خمیدگی با زاویه مناسب این قلم، امکان دسترسی دقیق به حفره مورد نظر را مهیا می سازد. قلم کاندنسا، دارای دو سر نازک و ضخیم بوده که قابل کاربرد برای حفره های با سایزهای مختلف در هر دو ناحیه پسین و پیشین می باشد. نوک نیم دایره هر قلم، امکان کاندنس بسیار ظریف و بدون چسبندگی را میسر می سازد.

 

Eccesso (اکسسو یا اکچسو): قلم صورتی رنگ،نوک های تیز با طراحی خاص، ایده آل برای برداشت مواد اضافی از نواحی سرویکال پیشین و اینترپراکسیمال مولار است.طول،ضخامت و عرض مناسب تیغه از مشخصه های خاص این اینسترومنت می باشد.

 

Fissura (فیسورا): قلم سبز رنگ، یک قلم با نوک بسیار تیز و نقطه ای می باشد. نوک مخروطی این قلم، برای اسکالپینگ sculping (شکل دهی و فرمدهی) سطح آکلوزال دندان های پسین استفاده می شود در واقع فقط با یک قلم می توان آناتومی سطح آکلوزال دندان های پسین را فرمدهی کرد. نوک شبیه پروب و بسیار باریک این اینسترومنت، برای مدلینگ فیسورها fissures و ماملورها mamelores، همچنین برای لایه گذاری کامپوزیت و سیلانت ها مناسب می باشد.

 

Applico Twist (اپلیکا تویست): قلم سرمه ای رنگ، قلمی شبیه به Applico است. یک اسپاتول بسیار نازک و قابل انعطاف برای شکل دهی و مدلینگ ترمیم زیبایی کامپوزیت که امکان دسترسی برای فضای بسیار تنگ را بدون نیاز به جابجایی های پیچیده دست میسر می سازد.

 

این ست مشخصه های مثبت نسل قبلی خود را همچنان حفظ کرده، مشخصه هایی همچون نچسبیدن کامپوزیت به سر قلم ها، قابل اتوکلاو بودن، و دسته با کد رنگی.

 

البته ناگفته نماند که حذف شدن براکت یا همان نگهدارنده قلم ها یکی از نقاط منفی نسل جدید این ست ها است. ولی عاج طب نشان داد که با انتقاد خوب کنار می اید و تلاش خود را می کند تا نواقص محصولاتش را برطرف کند، پس انتظار می رود در آینده نچندان دور براکت را به ست 7 تایی بازگرداند.

 

اما در حال حاضر اگر براکت آن قدر برایتان مهم است که می توانید از تمام نکات مثبت نسل جدید ست ها که پیشتر به ان ها  اشاره کردیم چشم پوشی کنید، ست 10 عددی قلم ها که از اینسترومنت های نسل قبل تشکیل شده احتمالا گزینه محبوب شماست زیرا این ست همچنان با براکت به دستتان می رسد. برتری عددی یکی دیگر از نکات مثبت ست کهنه کار 10 عددی نسبت به ست تازه کار 7 عددی است، با خرید این ست 3 قلم بیشتر در اختیارتان قرار می گیرد.

 

این 3 قلم بیشتر همان مدل های حذف شده از نسل جدید هستن، یعنی قلم دی فیسورا، میسورا و دسته آینه معروف که به صورت هدیه در ست ها قرار می گرفت.

 

در اخر ست 7 عددی قلم های Dentiran یکی از آن محصولات با ارزش خرید مناسب است، که با خدمات پس از فروش و پاسخ گویی خوب شرکت تولید کننده آن یعنی عاج طب خود را به گزینه منطقی برای خرید تبدیل کرده است.

 

 

اتوکلاو FTZ

توضیحات تکمیلی

شرکت تولید کننده

عاج طب

جنس سر قلم ها

تیتانیوم (نچسبیدن به کامپوزیت)

جنس دسته

سیلیکونی (طراحی ارگونومیک و کد رنگی)

اقلام داخل بسته

هفت عدد قلم + دستورالعمل

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

به دلیل نوسانات ارز، لطفا از طریق تماس تلفنی از به روز بودن قیمت محصولات اطمینان حاصل نمایید.

 

“سپاس از شما همراه همیشگی عاج طب کالا”