دستگاه پک آویکو AVICO

دستگاه پک آویکو AVICO

مدل SM230

عرض دوخت 30 سانتی متر

قابلیت تنظیم دما

قطر دوخت استاندارد و مقاوم

دارای دو سال گارانتی طلایی

ارسال رایگان
ارسال رایگان سفارشات بالای 1.5 میلیون تومان
free-shipping
13,500,000 تومان
- +

توضیحات

دستگاه پک آویکو AVICO

دستگاه های پک یا sealing machine یکی از تجهیزات لازم و پر استفاده در مطب ها و کیلینیک ها هستند، استفاده از این دستگاه ها یکی از قدم های اول تمیز و استریل کردن ابزار ها به شمار می آید.

حتما دستگاه های پک را در مکان هایی که به دندان پزشکی هیچ ارتباطی ندارن هم دیده اید، مکان هایی مانند عطاری ها یا آبنبات فروشی ها، و با خود پرسیدین تفاوت این دستگاه ها در چیست؟ آیا مکانیزم متفاوتی دارند و یا می توان این دو دستگاه را به جای یکدیگر هم استفاده کرد؟

 

در جواب سوال اول باید گفت بله این دو دستگاه با هم تفاوت دارند و بهتر است به جای یکدیگر استفاده نشوند. از تفاوت های بزرگ این دو دستگاه می توان به وجود قطعه ای برای برش رول پک و عرض دوخت متفاوت آن ها اشاره کرد. دستگاه های پک دندانپزشکی عرض دوختی بیشتر دارند تا مانع از باز شدن بسته بندی بعد از پک شدن بشوند، و قطعه ای بسیار تیز برای برش و جدا کردن بسته پک شده از رول در آن ها قرار داده شده.

 

دستگاه پک اتوکلاو آویکو از آن دسته از دستگاه ها است که عرض دوخت بیشتری دارد و طراحی شده تا جزوی از لوازم مطب یا کلینیک شما باشد. این محصول طراحی ساده ای دارد ولی همه بخش های آن مناسب و کاربردی است. برای مثال وجود سینی با ابعاد مناسب بعد از سطح شیبدار یکی از آن نقاطی است که به شما گوشزد می کند در طراحی آن کاربردی بودن و راحتی کار با دستگاه یکی از اولویت های اصلی طراح بوده. البته نمی توان از وزن سنگین آن چشم پوشی کرد، که احتمالا از نگاه خیلی از کاربران این تنها نقطه ضعف Avico است.

 

 

 

دستگاه پک آویکو AVICO

دستگاه پک آویکو AVICO

 

آویکو کیفیت ساخت خوبی دارد و متریال استفاده شده در ساخت آن یکی از نقاط قوت آن است. در هنگام کار با دستگاه هیچگاه حس ضعیف بودن اجزا و یا ترس از خراب شدن یا شکستن اهرم های دستگاه بر اثر فشار و یا کارکرد زیاد نمی کنید و برعکس کاملا متوجه قوی و محکم بودن تمام نقاط و اهرم های دستگاه می شوید.

 

عملکرد این دستگاه هم حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. با داشتن عرض دوخت 10 میلی متری و قابلیت استفاده از رول های پک تا عرض 30 سانتی متر، این دستگاه قادر است تا تمام اینسترومنت های شما را بسته بندی و آماده استریل شدن کند. دمای این دستگاه از 50 تا 300 درجه سانتی گراد توسط ولومی که در کنار آن طراحی شده قابل تنظیم است، ولی دمای کار پیشنهادی شرکت سازنده دستگاه از 50 تا 200 درجه سانتی گراد است.

 

شرکت سازنده این محصول یکی از نقاط قوت و یکی از دلایل محبوبیت آن است. ایفا فراز آوینا، همان شرکتی که اتوکلاو های معروف ماتیسا و کیوبیک را تولید میکند، تولید کننده این محصول نیز هست. درحالی که معمولا این گروه از دستگاه ها نسبت به دیگر تجهیزات دندانپزشکی خرابی کمتری دارند، ولی این شرکت قدیمی و خوش نام ، برای آویکو دوسال گارانتی در نظر گرفته و کمی خیالتان را از بابت تعمیر و خدمات پس از فروش آن راحت کرده است.

 

خلاصه کنم، آویکو با طراحی مناسب ولی ساده و رنگ های متنوعش، می تواند به خوبی جای خود را در مطب یا کلینیک شما پیدا کند، و می تواند با کیفیت ساخت و متریال استفاده شده خوب در کنار عمل کرد بی نقص خود تا مدت ها در آن جا باقی بماند.

 

 

توضیحات تکمیلی

کشور سازنده

ایران

شرکت سازنده

ایفا فراز آوینا

جنس بدنه

فلزی

طول دوخت

30 سانتی متر

عرض دوخت

10 میلی متر

مکانیزم پک

دستی (دارای اهرم فلزی باکیفیت)

دمای کار

بین 50 تا 300 درجه سانتی گراد( دمای پیشنهادی شرکت بین 50 تا 200 درجه سانتی گراد)

قابلیت تنظیم دما

دارد (تنظیم دما به کمک ولوم قرار گرفته شده در کنار دستگاه)

اقلام داخل جعبه

دستگاه پک آویکو، میله نگهدارنده رول پک، کابل برق، دفترچه راهنما

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

به دلیل نوسانات ارز، لطفا از طریق تماس تلفنی از به روز بودن قیمت محصولات اطمینان حاصل نمایید.

 

“سپاس از شما همراه همیشگی عاج طب کالا”

سفارشات مشتریان گرامی از 14 فروردین ارسال می گردند.